Összes oldalmegjelenítés

2011. április 5., kedd

Rúzsok

Igazából én nagyon ritkán, sőt szinte sosem használok rúzst, csak szájfényt. Viszont mostanában elkezdtem érdeklődni a rúzsok iránt is.

Az Avon-nál hatalmas a kínálat.
A legolcsóbb rúzsok a Color Trend kínálatában találhatók. A színek szépek, viszont nem elég tartósak. Árban  800Ft, de szinte mindig akciós szokott lenni.16 árnyalat.

Az Anew ránctalanító ajakrúzs a legdrágább. 10 árnyalatban kapható. 2600Ft

A következő árfekvés a 24K Gold színmegújító ajakrúzs. 8 árnyalatban kapható. Nekem nem igazán tetszenek, mert csillámosak. Maga a szín szép mindegyiknek, csak magamon, már kicsit béna.

Színmegújító ajakrúzs  20!!! árnyalatban kapható. Van köztük krémes, metálszínű, fényes is.

Perfect Wear extratartós ajakrúzs 6 színben kapható, és tényleg nagyon tartós.

Pro-To-Go ajakrúzs. Előnye, hogy egyetlen mozdulattal, egy kézzel is nyitható! 6 árnyalatban kapható.

Színmegújító, megahatású ajakrúzs. 12 árnyalatban.

Glazewear ajakrúzs 5 barackos árnyalat, édes barackillattal.

Színmegújító, hidratáló ajakrúzs.12 árnyalatban kapható. Én ezzel próbálkozom jelenleg. :)

Természetesen ennél sokkal több rúzs kapható az Avon-nál. De így is hatalmas a választék. Csak amiket felsoroltam 95!! árnyalat.

Sokan bajban vannak a színválasztással, mert papíron biztos más a szín, stb.
Ami persze igaz is valamilyen szinten, de ha van is eltérés akkor minimális, valamint ha tetszik egy termék, mindig kérj termékmintát belőle. Így könnyen megtalálhatod a Neked való árnyalatot.

Én először féltem így alapozót venni, ezért rendeltem magamnak minden színből mintát, felkentem és sikerült megtalálnom a nekem való színt. :)


A Max factor egyik rúzsát is megemlíteném English Rose árnyalat. Nagyon szép rózsazsín, és tartós is!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése