Összes oldalmegjelenítés

2011. április 5., kedd

Bomba alak?

Én is küzdök a súlyommal mostanában.Amíg vékonyabb voltam akkor sem került el a narancsbőr. Nem igazán hiszek ezekben a kenceficékben, hogy eltüntetik.
Bár a Solutions narancsbőr elleni kréme hatásos volt a torna és az étkezés mellé. Láttam némi javulást a bőrömön. A narancsbőr csak akkor látszott, ha nagyon összenyomtam a combom. Alapból már nem.
A mellfeszesítő zselének semmilyen hatása nem volt. Legalábbis én nem vettem észre semmi különöset.

Most, hogy itt a jó idő, közeleg a strandszezon, így nekifogtam újra a diétának, tornának, és gondoltam rendelek egy narancsbőr elleni krémzselét is. Hátha nyáron bikini-képes leszek már :)

Az eredményről beszámolok; remélem használ, mert most elég makacsul göröngyös a bőröm. :)

A testfeszesítő sprayt nem próbáltam még, abból a garnier vált be nagyon a sárga flakonos. És az illata is isteni.
Van egy új termék ami görgős masszírozó fejes. Eredeti ára 3000Ft. amit én sokallok. Így marad a hagyományos krém és mellé a masszírozás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése