Összes oldalmegjelenítés

2011. április 6., szerda

Egy kis Wellness

Az Avon-nál  megtalálhatóak az ún. Planet Spa termékcsaládok. 
Ezekkel a termékekkel a fürdőszobánkba csempészhetünk némi wellness-érzést.

A kínálatban megtalálható a holt-tengeri ásványokat tartalmazó termékek. Személy szerint az illattól nem vagyok oda, viszont nagy kedvenceim.
Termékek:
- Testápoló balzsam
- Iszappakolás arcra
- Testradír
- Kondícionáló hajpakolás
- Vitaminos kézkrém
- Lábápoló krém

Sőt volt még testfeszesítő pakolás is, de az utóbbi időben nem láttam már a katalógusban.

   Nekem ami igazán nélkülözhetetlenné vált, az a kézkrém, lábkrém illetve a hajpakolás. 
A hajpakolástól sokáig puha marad a hajam, és eddig nagyon záraz volt, most eltűnt ez az érzés.
  A kéz- és lábkrémről pedig órákig írhatnék jobbnál jobb dolgokat. A 2 utóbbi termék ára 1350Ft, de nagyon megéri.
  Most ott tartok, hogy mindenkinek vettem már a családban. Apum keze ki volt repedezve, de valami borzalmasan nézett ki, és pár hét után simán rendbe hozta neki ez a krém.Szóval ezt én bátran ajánlom mindenkinek!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése