Összes oldalmegjelenítés

2011. április 5., kedd

Color Trend- avagy smink tiniknek

Az Avon legolcsóbb sminkje.
Tini koromban imádtam, most már ritkán használom ezeket.

Előnye, hogy nagyon olcsó. hátránya: nem a legtartósabb. Viszont ki lehet fogni elég sok jó dolgot is ezek közül.
Ami mindenképp említésre méltó az az Olajmentes alapozó.4 féle színben kapható és elég jó a minősége/hatása is.
A kőpúdere nekem nem igazán nyerte el a tetszésem, viszont én alapból nem szeretem a kőpúdereket.

A rúzsok színe nagyon szép, bőrön is, nem csak a katalógusban.

A C.T. szájfények illata nagyon jó :) És kb. olyan tartós, mint bármely más szájfény.

A szemceruzák viszont nem igazán jönnek be. Nekem nagyon hamar elkenődött.

Viszont van 2 csillogó szemhéjpúderem, ami por állagú és limitált kiadás volt, ha jól tudom.

Van egy szürke (silver sparks) és egy arany színű (golden vision) /amúgy 3 szín volt/. Nagyon erős, jól pigmentált színek. De mivel csillámos így max buliba sminkelek ezzel.


A 8-as katalógusban található az új szájfény ("édes színörvény"). 3 színben kapható, így 3 illatban. Chocolate mint, Caramel Apple, Berries and cream.. A képen elég csábítóak, lehet egyet be is szerzek belőlük. :)

A körömlakkok is szépek, bár, ha házimunkát végzel , mint pl mosogatás, akkor nég hamarabb lepattog.


Persze ezek csak az én véleményeim ezekről a termékekről. Lehet, hogy ami nekem nem tetszik, másnak tökéletes. :)

1 megjegyzés: