Összes oldalmegjelenítés

2011. április 9., szombat

Alapozók

Az Avon kínálatában nagyon sokféle alapozó található. Nekem a nagy kedvencem a bőrnyugtató hatású alapozó.

A legolcsóbb árkategória a Color trend alapozó. Árát tekintve 1200Ft, de sokszor akciós. Már írtam, hogy ezek a termékek szerintem inkább tiniknek valók. Olajmentes, így akinek fénylik a bőre, illetve pattanásos, mitesszeres azoknak kiváló.

A legdrágább alapozó az Anew Beuty bőröregedést késleltető alapozó SPF 15. Ára 4200Ft. Idősebb korosztálynak tökéletes választás, hiszen ezek a termékek a ráncokat segítik kevésbé láthatóvá tenni.

A Perfect Wear extratartós alapozó friss érzést ígér, és, hogy hosszan tart. A frissességben nem vagyok biztos, de tényleg tartós alapozóról van szó. Árban 2500Ft

Az Avon MagiX termékek:
Színtelen, bőrtónusjavító sminkalap, ami nagyon jó, és még SPF 20-as!!!. Állagra nekem kicsit fura volt először, de tényleg nagyon jó. Én a szemhéjamra is ezt használom. 
- A másik termék a kasmírpuhaságú alapozó SPF 10. Hát én nem igazán vettem észre, hogy annyira nagyon puha lenne az arcom. De amúgy semmi gond nincs vele. 

Az én kedvencem a Bőrnyugtató hatású alapozó. Ennél tényleg tapasztaltam, hogy jól fedi a bőrhibákat, és egyben hidratál is. 

A bőrszínhez igazodó természetes hatású folyékony alapozónál viszont nem észleltem, hogy természetesebb lenne a többinél. 

Az új folyékony alapozót ásványokkal még nem volt szerencsém kipróbálni, de pár héten belül ennek is meglesz a "tesztje".

A Ragyogást kölcsönző, hidratáló alapozó kamillakivonatot is tartalmaz, így nekem száraz bőrömre ez jó választás. Bár ez nem fed szerintem olyan jól. 

A Bőrszínhez igazodó, színezett, hidratáló alapozó is  kb. olyan, mint az előző terméknél. Bár itt nem is várhatunk erős fedést, hisz színezett, így itt nem a fedés a lényeg. Csak színt kölcsönöz a bőrnek.

Eddig nem igazán sikerült megtalálnom a megfelelő alapozót, sem drogériában, sem az Avon-nál. Erre viszont remek megoldás: kérj termékmintát. Ha tudod, hogy alapozót szeretnél, és esetleg azt is, hogy melyiket, akkor abból kérd a mintákat, így könnyen megtalálhatod a neked való árnyalatot.

A korrektorokból 2 árnyalat szokott lenni. (light/medium)  ( Fair/ light medium).
Ebből a bőrszínhez igazodó hidratáló korrektorstiftet ajánlanám.

A púdereket, pirosítókat is ide venném még, hiszen azokból nincs olyan nagy választék.
Púderből én a Bőrszínhez igazodót használom, de egy ideje már katalógusban nincs. Mivel nekem száraz a bőröm, így csak ritkán használom.

Pirosítót eddig nem igazán lehetett kapni, csak az arcpirosító gyöngyöket illetve a ragyogást kölcsönző gyöngyöket. Az utóbbi nekem nem nyerte el a tetszésem, mert csillámos. Azt pedig a hétköznapokon nem szeretem. Az arcpirosító gyöngyök pedig nem túl erősek.

Pár katalógus óta viszont kapható normál arcpirosító is 2 árnyalatban (soft plum, russet) Áruk 2100Ft, de eddig akciósan meg lehetett venni 1099Ft-ért. nekem nagyon elnyerte a tetszésem. Ráadásul könnyen természetesebbé lehet tenni, ha nedves ujjal visszük fel.



Tervezem a közeljövőben, hogy videóban mutatom be Nektek, hogy milyenek is ezek a termékek. Bár sminkelni nem nagyon fogok, hisz van sok sminkes videó a neten, de ha valaki szeretné akkor végül is miért ne. De nekem inkább az a célom, hogy bemutassam a színeket, melyik termék mennyire tartós, stb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése