Összes oldalmegjelenítés

2011. április 16., szombat

Legújabb szerzemények...

Pénteken jött a csomagom. Már nagyon izgatott voltam, milyen lesz az új táska. 
Nagyon tetszik. Le volt árazva 2199Ft-ra, így ennyiért nagyon megérte.


Ez lenne az:



Vettem még egy folyékony szappant, ami újdonság. Nagyon szuper illata van. Teás-gyömbéres-citrusos illat. Senses waterfall. Van belőle unisex tusfürdő is.

A másik szerzeményem az új Solutions termékcsaládból a Youth Minerals éjszakai és nappali krém kis kiszerelésben. Elvileg 30 éves kortól ajánlott, de azért lehet ezeket előbb is használni. Ez nem ez erős ránctalanító krém, szóval bajt nem csinálok vele. Az illata fantasztikus.Bár most csak 2*15ml-es változatot vettem, mert még a régi Solutions krémemből sok van, de biztosan ez lesz a következő amit megveszek majd.


Ezek a termékek eleinte nem tetszettek, de most már csak ezeket használom szinte. De erről úgyis írok külön még.


rendeltem még egy nagyon tuti kis napszemüveget is. 

Ez lenne az. Ellie napszemüveg. nagyon tetszik, nekem csak 1 kis problémám van vele, mégpedig, hogy túl átlátszó a lencséje. Én a teli feketét szeretem. Ez pedig lilás.

A következő bejegyzésemben már egy videóban tervezem bemutatni a sminkeket.


Ha van olyan termék amit szeretnétek, hogy bemutassak/teszteljek, akkor írjatok bátran. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése