Összes oldalmegjelenítés

2011. április 6., szerda

Egy kis Wellness 2.

A másik wellness termékcsalád az új provance-i levendula és jázmin termékek.

Az illata nem igazán tetszik a levendulát nem szeretem, viszont nagyon szuper dolgokat lehet találni itt is.

Ebből a kedvencem a habfürdő lett és a hajvégápoló olaj. 

Megvettem mind az 5 terméket. A habfürdő pillanatok alatt elfogyott. 2 fázisú, jól habzik, és olajos is, így nagyon jól ápolja a száraz bőrt. Az illata viszont a fürdővízben már nagyon kellemes volt.
A testápolót anyukám kapta és imádta. A lehúzható maszkot nem próbáltam még ki. Az éjszakai arcápoló olaj hatásos. 
A hajvégápoló olajat 1 percre forró vízbe kell tenni, majd a (vizes hajra) hajvégekre felvinni. Kis idő után lemosni és a szokásos módon mosni, balzsamozni. Száraz, töredezett hajra alkalmas.

Én heti 1*-2* szoktam használni együtt a Planet Spa holt-tengeri kondicionáló hajpakolással együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése