Összes oldalmegjelenítés

2011. június 21., kedd

Újdonságok-csalódások

Ma érkezett meg a rendelésem és nagyon csalódott lettem.
Rendeltem 2 részes szemhéjpúdert (mivel 7 új árnyalatban kapható). Eddig mindig olyan volt, mint a képeken, viszont ez a közelében sincs. Berry Fusion árnyalatot rendeltem. A képen mindkét szín lilás volt a halványabb rózsaszínes inkább. Hát élőben a világosabb szín fehér. A sötét lila pedig szürkés-barnás lilás szín.Végölis nem rossz, de nem erre számítottam.
A másik csalódás az új Jillian Dempsey 4in1 korrektor.Light árnyalatot rendeltem. Az egész krémes állagú és nincs színe konkrétan. A barnás narancsos szín még csak-csak de a többi? Nagyon durva..de tényleg. Felkentem ma és semmi...nem javított semmit, mert egy az egyben le lehet kenni.. Pedig a Jillian D. termékek mind nagyon jók szoktak lenni (sokszor szoktam is mondani miért nincs több ilyen termék) de most valahogy...


A többi termék nem okozott csalódást. Vettem egy hosszan tartó lakkot (viva pink színben). Egy fa nyelű hajkefét (ajándékba kaptam hozzá egy összecsukható kis fésűt tükörrel. Pasimnak pedig rendeltem egy Clearskin tusfürdőt (pattanásos bőrre való tusfürdő). :)

De mindenről bővebben holnap és képek is holnapra várhatók :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése