Összes oldalmegjelenítés

2011. június 24., péntek

Advance techniques fesűk

Személy szerint én nagyon szeretem az Avon-os fésűket.  Jó minőségűek és sokáig bírják. :) (tapasztalatból mondom a földhöz vágást is jól bírják) :)

8 féle kefe/fésű közül választhatunk.

Körkefe 1700Ft eredetileg. a 11-es katalógusban 999Ft. A 12-es katalógusban a hajdúsító tonikkal szettben vásárolható meg 1349Ft-ért.

Körkefe 
volt még nemrég olyan is ami nem ilyen fém borítású volt, hanem a sima műanyag. Nekem még az van, de egy ideje nem láttam már.

Hajformázó fanyelű kefe eredeti ára: 2600Ft. a 11-es katalógusban 1499Ft , a 12-esben szettben hajpakolással 1949Ft.
hajformázó, fanyelű kefe
Én legutóbb ezt rendeltem és nagyon szuper. A műanyag "fogak" között vannak még "sörték" is.

Hajkefe eredeti ára 950Ft a 11-es katalóguban 519 Ft a 12-esben pedig 649Ft.
hajkefe 
A bontófésű eredeti ára 550Ft a 11-es katalógusban: 299Ft a 12-esben pedig:369Ft
bontófésű 
Az óriás körkefe eredeti ára: 2600Ft. A 11-es katalógusban 1499Ft, a 12-esben: 1799Ft
Óriás körkefe
Ovális hajkefe eredeti ára: 950Ft. A 11-esben: 519Ft a 12-esben: pakolással szettben 1349Ft
Ovális hajkefe
A nagy körkefe szintén kiváló minőségű. eredeti ára_ 2600Ft. a 11-es katalógusban: 1499Ft a 12-esben:hajvégápoló szérummal szettben: 1899Ft.
Óriás fanyelű körkefe
van még az összecsukható hajkefe tükörrel. Eredeti ára: 950Ft. a 11-es katalógusból, ha rendelsz bármilyen Advance Techniques terméket 929Ft értékben, akkor ezt ajándékba kapod. :) Én most a fanyelű kefe mellé megkaptam ezt.
Összecsukható hajkefe tükörrel


Volt nemrég egy másik változata, de nekem a második szétnyitás alkalmával szétesett, letört az a rész amivel egymáshoz fogták :(
Összecsukható hajkefe tükörrel
Illetve kapható még egy pár hajcsat is. Szintén Advance Techniques termékcsaládból. Mostanában nem láttam a katalógusban. Eredeti ára 500Ft. Én anno bevezetéskor 299Ft-ért vettem meg. Hajvasaláskor nagyon nagy segítség :)
Hajcsat
Amit én használok jelenleg: hajformázó, fanyelű kefe; Bontófésű, Körkefe, Összecsukható hajkefe, Ovális hajkefe.

Én elég hirtelen természet vagyok és ha nem sikerül beállítani a hajam amikor fontos lenne, mert épp olyan helyre megyek, akkor nagyon hisztis tudok lenni. Ennek következménye volt az, hogy egyszer teljes erőből a földhöz vágtam az ovális hajkefét. Visszapattant a tükörre és a tükör megrepedt egy picit a kefének semmi baja sem lett :) Hozzáteszem utána leejtettem véletlenül és akkor már eltört a kefe is :)
Nem vagyok ám őrült :)


Tisztítani is állandóan szoktam. Minden fésülködés után kiszedem a hajakat belőle, ha már látom hogy "szöszös" azokat is egyenként leszedem a fogakról. És vagy kimosom, ha olyan a fésű (mint pl a bontófésű), ha pedig már úgy látom, akkor inkább lecserélem.

2 megjegyzés:

  1. nekem is van kinyithatósom, bár én jobbra számítottam. az a bajom vele, hogy mikor fésülöm vele a hajam mindig visszaugrik, és ki kell támasztani egy ujjal. :))

    VálaszTörlés
  2. melyik szétnyithatós van? Az ovális vagy a másik? Nekem az ovális elég jó..Eddig még nem ugrott vissza, de a másik az egyből szétesett és az visszaugrik nekem is....:S

    VálaszTörlés