Összes oldalmegjelenítés

2011. június 24., péntek

Intim lemosók, hidratáló gél, és spray...

Az Avon-nál is kaphatók intim lemosós termékek és 2 újdonság is.
A Simply Delicate termékcsalád jelenleg 5 termékből áll.
Intim lemosó érzékeny bőrre (varázsmogyoróval). Ez nem pumpás változat. Én már próbáltam, de annyira nem tetszett.
Aztán a 2 pumpás verzió a krémes lemosó ami kamillakivonatot tartalmaz, E-vitamint (érzékeny bőrre is), illetve a sima gél állagú ami tölgyfakéreg kivonatot és növényi fehérjét tartalmaz, és dezodoráló hatású.
Őszintén szólva én nem vagyok odáig ezekért a termékekért. Ha választani kellene talán a krémes, ami még viszonylag jó. Nem tudom, nekem az ilyen termékekből egyedül a Lactacyd Femina az ami bejön. Azóta mióta piacra dobták :)

A 2 új terméknek nem sok értelmét látom amúgy :)
Az egyik az a hidratáló intim gél, amit még nem próbáltam, de nem is nagyon tervezem. :) Erről nem sokat tudok mondani. nyugtató hatású, aloe verát tartalmaz és növényi fehérjét, illetve dezodoráló, hidratáló. Én úgy gondolom- és most lehet kicsit gáz ahogy írom/mondom- de ha valakinek dezodoráló hatásra van szüksége annak nem intim gél, hanem nőgyógyász kell. :)
Aztán a következő újdonság amit kipróbáltam már az az Intim frissítő spray.Ez a 11-s katalógus újdonsága.25ml és akciósan 419Ft a 12-es katalógusban 519Ft Eredeti ára: 750Ft (ami a méretét tekintve igen drága). Ez szintén tölgyfakéreg kivonatot tartalmaz. Itt is fel van tüntetve a nyugtató és dezodoráló hatás is. Leírásban szerepel: "tökéletes nyárra, menstruáció alatt és fizikai aktivitás mellett." 
Az illata (már ha nevezhetem illatnak) olyan, mint kiskoromban a kanalas gyógyszerek. nem tudom emlékeztek-e rá, vagy Ti is szedtetek olyat, de én mindig ilyen barna üveges vagy zöld üveges kanalas gyógyszert kaptam kicsinek. Aztán a zöld az még majdnem finom is volt, szaga tűrhető, de a barna üveges büdös és hányinger keltő ize volt. Nah ennek az "illata" ugyanolyan, mint anno a barna üveges gyógyszeré. :) :)
Eddig 2* ha használtam, de semmit nem észleltem belőle. Talán annyi, hogy amikor fújsz belőle, picit hűsítőnek érzed. Hát többet biztosan nem rendelek ebből, főleg ha 750Ft lesz 25ml semmi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése