Összes oldalmegjelenítés

2011. június 24., péntek

Nagy körömlakk körkép

Az Avon-nál elég széles választék van a körömlakkokból..

A legolcsóbb a Color Trend lakk. Eredeti ára 800Ft, de ez általában mindig akciós szokott lenni.A 10-es katalógusban 499Ft és 3 új árnyalatban is kapható, illetve ebben a katalógusban van csokis is ( azt nem tudom hogy az illata is csokis-e, mert a Color trendes csokis ajakbalzsamok igen. És volt egy széria C.T körömlakk ami illatosított is volt.Ára szintén 499Ft. Én párszor használtam már ezeket a lakkokat, de őszintén szólva kb egy bulizós éjszakát és talán 1 max 2 napot bír ki. Hamar lepattog.(11-es katalógusba 499Ft a 12-esben pedig 399Ft ).
Színválaszték sem túl nagy 9-10árnyalat közül lehet válogatni. A 12-es katalógus akciós szórólapjáról meg lehet venni a fent említtt illatosított lakkokat 399Ft-ért (3 színben kapható, amikor bejött a Luscious kölni azokhoz volt szettben egy ideig)Illetve szintén az akciós lapról megrendelhető a Hótündér csillámló lakk is 399Ft-ért.

A 11-es katalógusban elég jó áron vannak a lakkok, így aki szereti őket érdemes most beszerezni többet is, mert jóval olcsóbban hozzá lehet jutni :)

A gyorsan száradó körömlakkokat meg lehet venni szettben (de külön normál áron is 1350Ft-ért). A szett tartalma: szemkontúrceruza, szempillaspirál, és egy választott szín a lakkból 2199Ft-ért. 8 árnyalatban kapható. Én már a Modern Mauve árnyalatot nétem ki a 12-es katalógusban fogom megrendelni, mivel ebben ez a fajta lakk 799Ft lesz.

Visszatérve a 11-es katalógusra. Ha bármilyen más terméket vásárolsz a katalógusból a hosszantartó körömlakk 599Ft-ért lehet a Tiéd. 1350Ft eredetileg és akciósan is 800-900Ft szokott lenni, így ez a 600Ft-os ár szerintem elég korrekt.
A legutóbb Viva Pink színben rendeltem, illetve rendeltem még ami hétfőn érkezik meg: Pastel Pink és Vanilia Shake árnyalatban is. De mivel lesz még rendelésem ebben a kampányban így még pár színre befizetek majd.21 árnyalatban elérhető.

Újra kapható a 12-es katalógustól a matt körömlakk 5 színben 899Ft-os áron.
A 12-es katalógusban a Hosszantartó körömlakk 899Ft lesz és  24 árnyalatban kapható. Ebből a Luxe Levandert néztem ki eddig.

Az, hogy mennyire tart hosszan fogalmam sincs. Nekem nem sokáig, de ha mosogatok, takarítok elég hamar lejön, illetve ilyenkor nyáron sokat kertészkedek, szóval a végén lepereg a festék róla sajnos. De alapból meg vagyok elégedve a lakkokkal. Régebben nem vettem, mert amikor még az a kerek üvege volt nekem nagyon folyós volt, felkentem és mielőtt megszáradhatott volna le is folyt. Vagy csak én nyúltam bele pont olyan lakkba. De mivel most kifogytam lakkok terén így most jól bevásárolok belőlük :)

A következő pár bejegyzést manikűr-pedikűr témában tervezem, szóval lesz még bőven szó a többi erősítő és minden egyéb más lakkról is. a hétfői szállítással érkeznek a pedikűrhöz szükséges termékek, így bővebben és az én házi pedikűrömről jövőhéten olvashattok.
Videóban tervezem feltenni, remélem a technika mellettem lesz. A múltkori sminkemet nem engedte feltenni. Maximum marad a kép lépésről lépésre. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése