Összes oldalmegjelenítés

2011. augusztus 13., szombat

Kiegészítők....

A legutóbbi rendelésemben csak 2 dolgot vettem. Egy órát és egy szemüvegtokot, melyről már a másik blogomban is írtam.

Az egyik a Marine nautical karóra. Szeretem a tengerészes cuccokat ami most nagy divat. Ez az óra is azért tetszett meg nagyon. Egy bajom van vele, hogy nekem vékony az óra szíj egy picit, vagyis vastagabbhoz vagyok szokva. Amúgy szuper.
Az eredeti ára: 6500Ft, én 5499Ft-ért vettem. A 12-es és 13-as katalógusban is ennyibe kerül.
A kedvenc órám szíján ki kellene cserélni azt ahova be kell dugni magát a szíjat,mert az szétszakadt. Én órában Guess párti vagyok, ez a favorit amin szétment az a kis "bedugó":

A másik amit rendeltem az új logós kollekcióból a szemüvegtok.

Ez fix áras termék. 1099Ft úgy gondolom ez teljesen jó ár ezért. Fekete és rózsaszín. Belül rózsaszín virágos.
Megörültem amikor megláttam a szórólapon ezt, mert nem volt eddig normális tokom, csak az a hagyományos szütyő, amiben csak a karcolástól volt védve, de ismervén magamat, annyi hülyeséget pakolok a táskámba, hogy abban simán eltörhet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése