Összes oldalmegjelenítés

2011. augusztus 13., szombat

Hajfestékek az Avonból

Nagyon beharangozták az Avonos hajfestékeket. Mivel amúgy is festem a hajam, így be is szereztem egyből 2db-ot.
Kékesfeketére szoktam, így ezt rendeltem.25 árnyalatban kaphatók.


A doboz tartalmaz 1db előkezelőt. Ennek az illata nagyon jó. Erre a címke szerint azért van szükség, mert alapoz és véd. befedi a haj porózus részeit, így segít az egyenletes fedésben.


Aztán jön az aktiváló emulzió, melyet magával a festékkel kell összerázni jól. Szeretem ezt a megoldást, mert így nem kell pepecselnem az ecsettel annyit, sőt nem is nagyon használom az ilyen jelegű festékhez. Így nem lesz a fél fürdőszoba kékesfekete. :)



A harmadik a csomagban az utókezelő, mely kondicionáló, színvédő hatású. Shea vajat is tartalmaz, így ápolja és védi a hajat. Nincs rossz illata, de az előkezelőé sokkal jobb szerintem.

A kesztyű ami hozzá jár praktikus kis műanyag tokban van (mint a kinder tojásban). És erős, kicsit gumikesztyű jellegű. Nem a sima papír. Amivel nekem sok a rossz tapasztalatom, mert azok pillanatok alatt elszakadnak. Az Avonos kesztyűvel csupán annyi a bajom, hogy elég kicsi, vagy az én kezem túl nagy :)

A tartósságát tekintve az első nem tetszett annyira. Bár lehet azért, mert ugye azon a héten kb 3* festettem át a hajam, mivel a barna nem jött össze, így lehet azért dobta le ezt olyan hamar. Meg azt is tegyük hozzá, hogy ugye strandoltunk is, a nap jobban kiszívja nyáron, és  ilyenkor elég sűrűn mosok hajat. A második dobozt ma kenem fel. Remélhetőleg ez hosszabban fog tartani. 

Az eredeti ára 1900Ft, amit én személy szerint sokallok. Én akciósan 1239 Ft-ért vettem még a 12-es katalógusból. A 13-asban viszont már 1429Ft. Ez még belefér, de 2000Ft-ot nem adok érte később az biztos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése