Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 23., péntek

15-ös katalógus rendelései

Kb. 3 katalóguson át nem rendeltem az utóbbi időben. Most rendelésem sem igazán volt, így ezt én is kihagytam. 
Most a 15-östől újra lesznek vásárlások... :)




Az első dolog amit megvettem , az Advane Techniques termékcsaládból a hajcsatot. Ilyenem már van feketében, de már piros lett. Hajvasaláskor jó vele feltűzni a hajam. 439Ft volt.




Aztán van a Foot Works termékeknél egy új illat. A narancs-fahéj. Ebből én a lábfürdőt rendeltem meg. Van lábradír és krém is, de arra nem volt szükségem most. Télen biztos nagyon jó lesz a meleg fahéjas-narancsos vízben lábat áztatni. :) 499Ft volt.


Nagyon szimpatikus volt a katalógusban egy újdonság; a fürdőpehely. 25g-os kiszerelése van. Fürdővízben felolvad, és kellemes lótuszvirág illata van. Valamennyi hab lesz, de hamar el is tűnik a vízből.. De isteni illata van..
Bevezető áron 599Ft, ha bármilyen más terméket is rendelsz a katalógusból.




A másik újdonság a rózsa illatú körömágybőr ápoló krém. Nem olyan rossz, de nem éri meg az árát. Eredetileg 1000Ft körül van. Én 749Ft-ért vettem, de ennyit sem ér. valamennyire van némi hatása, de szerintem az én durván száraz körömágyamra nem az igazi.


Egy Far Away Deot is beszereztem 319Ft-os áron. Ezt anyukámnak szánom majd.
Illetve szintén anyumnak akartam, de megtartottam a karácsonyi csomagolású kézkrémet, amiben van E-vitamin, kalcium, és glicerin. 349Ft volt, de a következő 16-os katalógusban is ilyen áron lesz még. Viszonylag zsírosabb, így én leginkább estére kenem ezzel. Bár ha hűvösebb lesz akkor már nappalra is tökéletes lesz.


Régóta nézegettem már a sminkszivacsokat. Szuperek. Először meglepődtem mennyire picik. De tényleg nagyon jó anyaguk van. Nem foszlik, mert olyan, mintha egy vékony réteg lenne rajta. könnyű vele dolgozni is. Ez most 349Ft volt.


Aztán az akciós újságban volt leárazva a Color trend szájfény 419Ft-ra. Ebből a Pale pink árnyalatot vettem meg. nem tartós, de a color trend a legolcsóbb és leg... minőség is az avonnál. Inkább tiniknek való, de azért van közte pár jó dolog is. Viszont szép felkenve, csak elég ragacsos, és nem tart túl sokáig, de ettől függetlenül jó.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése